Ook het schaken ontkomt er niet aan.
In maart zullen er geen clubavonden meer zijn.
Daarna zien we weer verder..

De KNSB deelt het volgende mee:
“De KNSB ondersteunt de oproep van de overheid om sociale contacten sterk te verminderen. Daarom adviseren wij regionale en bijzondere bonden om alle competitiewedstrijden en toernooien uit te stellen tot na 31 maart. Wij adviseren daarnaast de clubs om alle speelmomenten (clubochtend, – middag of –avond), trainingen en toernooien tot en met 31 maart af te gelasten.”

Ook geen externe competitie:
De NOSBO :
“Naar aanleiding van de recente ontwikkelingen rond het corona-virus, heeft het NOSBO bestuur besloten met onmiddellijke ingang alle schaakactiviteiten te staken. Dit betreft zowel de NOSBO competitie en bekerwedstrijden als de activiteiten op jeugdschaakgebied. Dat laatste betreft dan in elk geval de halve finales en finale van het basisschoolschaak. Deze maatregel geldt in elk geval tot en met zondag 5 april.”